Üyelik ücretli midir?
Ücretsizdir. Sipariş verebilmek, indirim ,kampanya ve promosyonlardan haberdar olmak ve sizlere sunmuş olduğumuz avantajlardan faydalanabilmek için hemen üye olabilirsiniz. Ücretsiz üye olmak için tıklayın
Üye olmadan alışveriş yapabilir miyim?
Sitemizden üye olmadan da alışveriş yapabilirsiniz.
Üye olanlar için telefon bilgisi neden isteniyor?
Bazı siparişlerin gerçek sipariş olmadığı, kullanıcının sadece deneme amaçlı sipariş vermesi gibi durumlarla karşılaşmaktayız. Takdir edersiniz ki bu tür işlemlerde, siz değerli müşterilerimize verdiğimiz hizmette performans kaybına yol açmaktadır. Siparişin gerçekten talep edilip edilmediğini anlamak amacıyla telefonla, sipariş veren müşterilerimizden onay almak durumundayız. Bu yüzden de sipariş verdiğinizde telefon bilginizi veriyor olmanız şartını aramaktayız.
Üye Bilgilerimi Nasıl Güncelleyebilirim?
Hesabım bölümünden bilgilerinizi güncelleyebilirsiniz.
Üye Şifremi unuttum, Ne Yapmalıyım?
Üye girişi kısmından Şifremi Unuttum linkine tıklayarak e-mailinize şifrenizin gönderilmesini sağlayabilirsiniz
Sitenizden Nasıl Alışveriş Yapabilirim ?/Siparişimi verdim şimdi ne yapmalıyım?
Sitemiz içerisinde satın almak istediğiniz ürünleri "Sepete Ekle" butonuna tıklayarak sepetinize atınız. Ürün eklendiğinde karşınıza Alışveriş Sepetim ekranı çıkacaktır. Siparişinizi dört adımda tamamlayabilirsiniz. Almak istediğiniz farklı bir ürün yok ise alışverişinizi tamamlamak için "Satın Al" butonuna tıklayınız, ardından teslimatın yapılacağı adres, kargo bilgilerinizi giriniz, sonraki adımda ödeme bilgilerinizi giriniz ve sipariş bilgilerinizi gözden geçirerek sipariş sözleşmesi ve ön bilgilendirme formunu okuyup onayladıktan sonra "Siparişi Tamamla" butonuna tıklayınız. Siparişiniz tamamlandığında onay/teşekkürler ekranı açılacak ve onay/teşekkür e-maili gelecektir.
Alışveriş yapmak için kredi kartı bilgilerimi girmek zorunda mıyım ?/ Sanal Pos Güvenli midir?
İnternet sitemizde yapacağınız her alışveriş %100 güvenlidir. Sistemimiz dünyaca ünlü güvenlik kuruluşu olan Rapid SSL tarafından korunmaktadır 256 bit'lik SSL (Secure Socket Layer) güvenliği içerisinde kredi kartı numaranızı sizin dışınızda kimse görüntüleyemez, ulaşamaz. Kredi kartı numaranızı girdiğiniz anda numaranıza ait bilgiler şifrelenerek bankaya gönderilir. Firmamız dâhil olmak üzere üçüncü şahıslar tarafından bilgilerinizin görüntülenmesi veya ulaşılması mümkün değildir. Kart bilgileriniz sadece siz ve banka arasındadır.
Aradığım Ürüne En Kolay Nasıl Ulaşabilirim?
Sitemizin içerisinde mevcut olan site içi arama motorumuz dan, aradığınız ürünü arama penceresine yazıp 'Ara' tuşuna basmanız yeterli olacaktır. Böylece aradığınız ürüne hızlı bir şekilde erişmiş olacaksınız.
Ya da üst menü'den ilgilendiğiniz ürünlere; renk, beden, kategori ve alt kategoriler vasıtası ile ulaşabilirsiniz.
Teslimat Süresi Nedir ve Teslimat Şekilleri Nasıldır?/ Ürünüm Ne Zaman Elime Gelir?
Siparişiniz alındığında otomatik olarak e-mail ile bilgilendirileceksiniz. Siparişini verdiğiniz ve ödemesini yaptığınız ürünler en geç 1-2 iş gününde kargoya teslim edilmektedir. İndirim ve promosyon dönemlerinde, teslim tarihi normalden uzun sürebilir.
Sitenizde Yaşadığım Problemler İle İlgili Kiminle İrtibata Geçeceğim?
Sitemizde yaşadığınız sorunlar ve önerileriniz için 0850 200 23 23 no'lu müşteri hizmetleri hattını arayarak ya da eticaret@xint.com.tr adresine e-posta göndererek yardım alabilirsiniz.
Sitenizde Satılan Ürünler Orijinal mi?
xint.com.tr Melek Tekstil San. Tic. Ltd. Şti. markasının resmi satış sitesidir. Bu nedenle ürünlerimizin tamamı orijinaldir.
Hangi kargo ile çalışıyorsunuz?Kargo Masrafları Ne Kadardır, Hizmet Bedeli Nedir?
HepsiJet ile çalışıyoruz. Tüm alışverişlerinizde kargo ücreti ödemiyorsunuz.
Ürün İade Koşullarınız Nelerdir, Kaç İş Günü İçerisinde Ürünler Size Gönderilebilir?/İade ve Değişim Süreci Nasıl İşler?
Almış olduğunuz ürününü ambalajını açmadan/tahrip etmeden//bozmadan, ürünü kullanmadan teslim tarihinden itibaren 20 günlük süre içinde teslim aldığınız şekli ile iade edebilirsiniz. Ürünü, ürün faturası ile birlikte iade etmeniz gerekmektedir.
Paketi hasar görmemiş, kullanılmamış, kullanım hatası sonucu zarar görmemiş haliyle siparişinizle birlikte size yollanan e-arşiv faturanın alt bölümde bulunan iade formunu eksiksiz doldurup imzalayarak, iade etmek istediğiniz ürünü/ürünleri HepsiJet ile aldığınız siparişleri, iade talebi oluşturarak doğrudan HepsiJet kuryesine teslim edebilirsiniz.
Sevkiyat sırasında zarar gördüğünü düşündüğünüz paketleri teslim aldığınız firma yetkilisi önünde açıp kontrol ediniz. Eğer üründe herhangi bir zarar varsa kargo firmasına tutanak tutturarak ürünü teslim almayınız. Ürün teslim alındıktan sonra kargo firmasının görevini tam olarak yerine getirdiğini kabul etmiş olduğunuzu unutmayınız
Ambalajı açılmış, kullanılmış, tahrip edilmiş ve sair şekildeki ürünlerin iadesi kabul edilmez.
Müşteri ürünü, kendisine teslim edildiği andaki durumu ile geri vermekle ve kullanım söz konusu ise kullanma dolayısıyla malın ticari değerindeki kaybı tazminle yükümlüdür
Müşterinin ürünü iade etmesi veya alışverişinden cayması halinde, iade edilen ürün bize ulaştığı andan itibaren on beş(15) gün içerisinde ürün bedeli iade edilir. Kredi kartına ürün iade bedelinin yansıması bankanız tarafından 2-6 hafta arasında yapılabilmektedir. Bu sürede firmamızın tasarrufu bulunmamaktadır.
Üründe ve ambalajında herhangi bir açılma, bozulma, kırılma, tahrip, yırtılma, kullanılma ve sair durumları tespit ettiği hallerde ve ürünün müşteriye teslim edildiği andaki hali ile iade edilememesi halinde ürünü iade almayacak ve bedelini iade edilmeyecektir.
Yukarıdaki şartlara uygun olmayan hallerde iade edilen ürünlerde kargo ücreti müşteri tarafından ödenecektir.
Kredi Kartı iadeleri 3 iş günü içinde yapılacaktır. Bankanız kredi kartı iadelerini aynı gün hesabınıza yansıtmayabilir. Bu durumda bankanızın kredi kartı servisini aramanız gereklidir. Siparişiniz ile ilgili "İptal Edildi" uyarısı çıktıktan sonra tüm bedel kredi kartınıza iade edilmektedir. Taksitli satışlarda yapılan iadeler bankanız tarafından kredi kartınıza her ay artı bakiye olarak yansıtılmaktadır.
Ürünler Olmadığı Takdirde Değişim Yapılabilir mi?
Ürünün olmaması durumunda ürünü firmamıza iade edip, tekrardan yeni sipariş verebilirsiniz.
Siparişimi İptal Ettirmek İstiyorum Ne Yapmalıyım?
Tüketici hakları gereği, vermiş olduğunuz siparişinizden cayma hakkınızı siparişiniz kargoya teslim edilmeden önce de kullanabilirsiniz. Bunun için siparişinizin kargoya teslim edildi bilgisi e-mail ile bildirilmeden önce eticaret@xint.com.tr adresine iptal etmek istediğiniz siparişiniz ya da ürünle ilgili bilgi vermelisiniz. Eğer siparişiniz kargoya teslim edilmişse tüketici koruma kanunu gereği 20 gün içerisinde iade hakkınızı kullanabilirsiniz.
B2B'de iade nasıl yapabilirim?
B2B siparişlerinizde iade için müşteri temsilcisinden destek alınması gerekmektedir.