Sipariş Soruları
xint.com.tr üzerinden verdiğiniz siparişler hakkında detaylı bilgi için iletişim sayfamızı konrol edebilirsiniz.
Kargo Soruları
Sipariş verdikten sonra kargo durumunu öğrenmek için hesabınıza giriş yaparak kargo takibi kısmından kargo numaranız ile sorgulama yapabilirsiniz.
İade ve Değişim Soruları
Vermiş olduğunuz siparişten memnun olmadığınız durumda, 20 iş günü içinde siparişizi ücretsiz şekilde iade edebilirsiniz.
Hesabım sayfasına giriş yaparak iade et seçeneğine tıklayın. İade talebinizin tarafımızca onaylandığında, iade et bölümünden tanımladığımız Hepsijet aracılığı ile bize yollayın. Kargonuz tarafımıza ulaştığında, para iadeniz gerçekleştirilir.
Değişim opsiyonumuz bulunmamaktadır
Diğer Sorularınız İçin
Müşteri memnuniyeti bizim önceliğimizdir. Bu nedenle, herhangi bir sorunuz veya sorununuz varsa, müşteri hizmetleri ekibimiz size yardımcı olmaktan mutluluk duyacaktır. Müşteri hizmetleri ekibimize e-posta ve ya telefon yoluyla ulaşabilirsiniz. Ayrıca sipariş durumunuzu takip etmek veya iadeler hakkında bilgi almak için müşteri hizmetleri ekibimizle iletişime geçebilirsiniz.
Çalışma Saatleri ve İletişim Bilgilerimiz
Müşteri hizmetleri olarak hafta içi 08:30 / 18:00 saatleri arasında hizmet vermekteyiz.
Telefon: 0850 200 23 23
Email: eticaret@xint.com.tr
Whatsapp: +90 538 471 82 92