Seçtiği kıyafetlerle yaşantısını kolaylaştırmak isteyen çağdaş, dinamik, özgür, genç yaşayan, hayattan zevk almasını bilenler için tasarlanan XINT, kısa sürede moda severlerin tutkulu markası haline geldi.
Kent yaşamının gerektirdiği tüm özellikleri çizgisine taşıyan XINT Koleksiyonu, rahatlık ve sadeliği çarpıcı detaylarla buluşturarak, tasarımlarda sıra dışı ve heyecan verici bir şıklık yaratıyor.
Ürünlerin yaşamla uyum içinde olması, rahatını seven ve tarzı olan herkes için markayı vazgeçilmez yapıyor. XINT Koleksiyonunda gerçek hayattan seçilen temalar, marka ruhunun yansıtılmasın da önemli rol oynuyor.
Çağdaş ve hızlı şehirlerin yaşam tarzına uygun kıyafetleriyle hemen benimsenen XINT, şıklığı, rahatlığı ve kaliteyi birleştirerek çağdaş kentli stilin altını çiziyor. En kaliteli ürünü en iyi tasarım ve en yenilikçi mağazacılık anlayışı misyonu ile moda severlerle buluşturan XINT'de mutlak tüketici memnuniyeti temel alınıyor.
XINT koleksiyonu dünya trendlerini yakından takip eden, genç, dinamik ve yaratıcı bir ekip tarafından hazırlanıyor. Firma vizyon olarak tasarım, detay, kalite ve bilgi sistemi yönetiminde de uzun vadeli yatırımlar yaparak, teknoloji ve değişimi yakından takip ederek tanınmış bir dünya markası olmayı hedefliyor.
Gerçek Hayatı Hisset” sloganıyla XINT markası doğdu. Yaşamdan esinlenerek oluşturulan, modern çizgilerle harmanlanmış rahat ve şık ürünleri koleksiyonunda bulunduran XINT yurt içi ve yurt dışında geniş bayi ağı ve kendi mağazalarıyla tüketici ile buluşmaktadır.
Melek Yatırım Investment Grup kurulduğu günden beri, kalitenin, tasarım zenginliği ile bütünleştirilmesine önem vermiş ve ilk olarak Spor giyim markası olan MCL’yi kurmuştur. MCL Hazır Giyim bu gün Türkiye’de hayatın her alanında fark edilir bir şıklığı olan, sağlıklı yaşam ve sporla ilgilenen, centilmen, stil sahibi erkekler için fonksiyonellik ve çeşitlilik sunan koleksiyonlar hazırlamaktadır. Marka; kaliteyi ve konforu, tasarımdaki gücü ve ustalığıyla birleştirerek, kendine güvenen ve her ortamda tarz sahibi bir şıklıkla sosyalleşen erkeklerin moda konusundaki yol göstericisidir.